Toulky po krásách Česka i ciziny

31.05.2021

Jako dítě jsem určitě neuváděla, že by mým snem bylo cestovat, přišlo mi to jako něco příliš vzdáleného, pro ty bohaté, pro ty, co mají kontakty a tak...

Ale sobotní výlety, dorostové víkendovky, mládežnické chaty, letní tábory - to jsem milovala. Nejvíc takový to zaplutí do lesa nebo divočiny, mimo značené stezky, a pak někde nenápadně opejkat buřtíčky... česká krajina k toulkám bohatě stačí a moc se mi líbí. Naše lesy, stráně plné lučních květů, plné hmyzu, ztracené potůčky a tůňky, pak se vyloupne malebná vesnička se svým potulným psem a štamgastem u krámku, co funguje od osmi do dvanácti, to je moje představa romantiky.

Ale s věkem a možnostmi oceňuji i zahraničí a do hlavy se mi vloupalo pár snů, kam bych se ráda podívala, ať už se jedná o metropole, historická místa, nebo přírodní parky a hory.


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky